tirsdag 27. september 2011

Hvor Begynner jeg...

Jeg bestemte meg for å lage denne bloggen litt som en dagbok og noe jeg vil dele med familie og venner.
Så det jeg vil blogge om, vil bli mest om vår lille familie på 4 :)
Nå raser vi fort mot innflytning i vårt nye hus, en tomannsbolig i Hetlevik. Vi gleder oss enormt mye og nå begynner alt å falle på plass. Alle gulv er lagt, alle rom er malt, tapetene som vi skulle ha er komt på plass, badet er fliset og blir fuget denne uken, samme med vaskerommet. Gangen og boden blir fliset sikkert denne uken eller neste, kjøkkenet er nesten på plass, benkeplaten kommer tirsdag neste uke :) Peisen i stuen er på plass.. Garderober blir bestilt inn ganske snart, og trappen kommer 2 uken i oktober.. Det har tatt enormt lang tid føler jeg, men nå er vi rett rundt hjørnet og det er deilig! :)
Bildet er tatt for en stund siden men det ser helt likt ut enda..
Skal ut en dag og ta nye bilder inni å vise fram :)
Nå er det straks leggetid her for ungene, så jeg får fortsette etterpå.. Er ikke så lett å skrive noe når Emma driver å vipper Maja så hardt i stolen at hun nesten hopper utav :-p Hun er blitt veldig oppmerksomhetkreven idet siste, lurer litt på om hun begynner å bli sjalu på Maja, for nå begynner hun å bli større, og klarer mer. Hun kommer seg rundt og begynt å reise seg litt opp etter ting... Kanskje Emma føler seg truet? uansett så blir det gråååådig slitsomt når jeg heletiden må kjefte på Emma, får litt dårlig samvittighet.. Men hun må vel lære hun og stakkars :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar