fredag 30. september 2011

Interiør til huset

Nå nærmer det seg med stormskritt den store innflytningsdagen..
Jeg drømmer om huset hver eneste dag, hvordan det skal se ut, hvordan det blir, hvilke møbler vi skal ha, farger, hvor møblene skal stå, løsninger osv..
Vi har fått kjøpt inn det meste av møblene, og hentet noe av det.. Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av de møblene vi har kjøpt så dere kan få se litt hvordan vi vil ha det :)


Dette er sofaen i stuen :) Den er så utrolig fin! Elsker den! Den er litt lysere grå enn på bildet.


Dette er spisegruppen til spisestuen :) også veeeeldig fornøyd! Gleder meg så utrolig mye til å få den i hus!! :)


Jeg syns det er utrolig vanskelig å velge et stuebord, fordi det må være kvadratisk og ikke så stort fordi sofaen går i hesteskoform.. så vi har ikke kjøpt det enda, men jeg fant dette bordet som jeg kanskje liker litt godt hehe..


Denne komoden skal vi ha i gangen. SE hvor lekker den er!!! :D


Nattbordene til vårt soverom i samme serie som kommoden :) Nydelige! :D


Denne skjenken er bare helt fantastisk fin! Litt dyr, så den er til vurdering! Men står absolutt på ønskelisten :)

Neste uke kommer det bilder fra huset.. da har det nok skjedd endel der vil jeg tro :) Gled dere!

Nå skal jeg rydde litt her før jeg inntar sofaen, mener virkelig jeg ryddet her tidligere idag før pål og Emma kom hjem jeg... Men jeg må ha tatt feil der altså for det er ikke et snev av tegn på at noen har ryddet her i dag :-p

Ha en fin kveld alle sammen!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar