søndag 2. oktober 2011

Søndag kan brukes til så mangt

Idag har jeg ikke vært heeelt i form, siden vi var i 30 årsdag igår. Jeg var hjemme i 00.00 tiden da pga begge jentene var våken og hadde et kor for Farmoren :)
Pål har jobbet på huset i hele dag og kom akkurat inn døren NÅ faktisk :-p så jeg har vært aleine med ungene idag. og det er ikek alltid like lett å finne på ting med de på en sånn dag..

Men vi har no gjort litt da..


Maja Helena har fått litt skive til lunsj idag, og da storkoser hun seg! tenkte å legge inn skiver til lunsjmåltidet hennes nå så hun får litt variasjon... merker hun begynner å bli litt lei av grøt grøt grøt... skjønner hun godt!


Mens jeg slapper av på sofaen og Maja sover ute i vognen så finner Emma sitt snitt i å eksperimentere :)


Og mens Maja får grøt så har Emma fått utløp for kunsten sin ;) Så da ble det et bad på hun i dag og..


Hva heter dette spillet? Hun fikk det av mormoren sin og syns det er grådig gøy! Her har hun laget en fisk da :) jeg fikk hjelpe til, men fikk ikke velge farge selv.. eller hvor de skulle være :-p hun hadde full kontroll på det der så jeg måtte fint bare gjøre som hun sa :)


Barnetv tid :) venter på Kaptein Sabeltann, Hun sier det er litt skummelt og hunblir litt lei seg da, men hun MÅ se på det :)

Ja dette har vært vår dag.. :) kost oss masse hjemme i stuen.
Nå skal jeg straks ta ut et nystekt brød fra ovnen og kose oss med god kveldsmat!

Ha en fortsatt fn kveld :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar