onsdag 5. oktober 2011

Go'jentene

Idag har jeg og Maja vært på cafe med noen av jentene somer hjemme,enten i permisjon eller fordi de ikke sku på skole/jobb :) alltid kjekt å sitte å sladre litt :)
Pål er ute på huset ikveld, kjøkkenet er straks ferdig. mangler bare noen lister, viften, veggflisene og topplaten :D Fikk et bilde på mobilenigårkveld somjeg kan vise.. skal ikke ut der før imorgen selvog se så da komemr det skikkelige bilder ;)



Gangen ble også flist igår, men bildet ble så dårlig så det må dere vente til imorgen for å se ;) Men det ble kanooooonfint!!!!

Ungene har vært hyperaktive++ idag! så etter de sovnet måtte jeg ta en paracet.. :-p
De har begynt å "leke" litt med hverandre, eller Emma tar lekene til Maja.. Virker som hun begynner å bli litt sjalu på hun.. Hun sier til meg: sant vi e bestevenner, ikke Maja, bare jeg og Mamma...
Noen ganger er Maja og bestevenn da :)

Når Emma kommer fra bhg er det kosetid med Maja (som oftest) :)

Godjenten min <3


Også har vi en som er oooooveralt fortiden :)
Hin dagen stod jeg i døren ogsnakket med svigermor, og da hørte jeg hun kavet og åkket seg gjennom et soverom, gangen,kjøkkenet, stuen og ut i yttergangen og stakk hodet så fint ut døråpningen og bare gliste til farmoren <3

Da trekker jeg meg godt ned i sofaen og slapper av..
Ha en fin kveld videre!

1 kommentar:

  1. Pappa-svigerfar-morfartorsdag, 06 oktober, 2011

    Sitter på bussen hjem, leser innleggene og får meg en god latter eller 2. :-)
    Du er flink å fortelle Cecilie. Forstår kjempegodt at dere nå lengter til å komme i hus.
    Emma er kreativ og vil komme langt med en slik legning. Hun er tydelig glad i søsteren sin, men trenger kansje litt ekstra kos innimellom for å forstå at mamma er "bestevennen"... :-) :-)
    Det blir flott for ungene og få litt bedre plass å røre seg på.
    PS!! Kjøkkenet er jo kjempeflott... Og alle møblene blir flotte når de kommer på sin plass.

    Stooor klem til alle... :-)

    SvarSlett