mandag 3. oktober 2011

Emma Isabel driver med "frilans" kunst

Etter bhg idag gikk hun inn på rommet sitt mens jeg skulle begynne på middagen.. aah deilig tenkte jeg, litt fred og ro... :) Hun var der en stund så jeg tenkte at hun lekte med noe gøy, dumme meg burde jo sett forsiktig inn, men i frykt for å ødelegge leken hennes så fortsatte jeg bare med middagen...
Maja satt i spisestolen sin på kjøkkenet og fikk middag (ja, mens jeg lagde vår middag. Pål gikk rett på huset etter jobb) hehe multitasking er noe jeg lærte fort etter vi fikk nr 2 ja ;)
Da middagen var ferdig kom Emma ut og spiste med meg, og så så vi litt på barnetv.. SÅ vettu.. Skulle jeg ta noen klær og gikk inn på rommet hennes......
Jaddaaa... Det som møtte meg var et HAV av GRØNNT på gulvet.... :-p

Du ser det ikke så godt på bildet, men jeg fat en klut og sprayet med litt jif. Så måtte hun vaske det vekk selv :-p (var jeg slem da) hehe
"straffen" virket hvertfall ikke, hun syns jo det var kjempe gøy å vaske hun...

Jeg spurte hvorfor hun tegnet på gulvet..
"Mamma, jeg måtte jo tegne pappa...."
Kan jo ikke annet ennå le nesten... Greit nok at han er 1,90 men jeg tror det går heeeeelt fint å tegne pappa på et ark altså ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar