tirsdag 11. oktober 2011

Min tur å bli syk

På søndag våknet jeg opp med vond hals og har bare blitt verre siden.. ganske sliten nå ja, siden jeg må ta begge ungene hele tiden.. men satser på at jeg blir bedre snart!
En liten god nyhet er at vi er 1 og en halv mnd på overtid på huset etter tidsplanen, så det blir dyrt for arbeiderene :D  Kanskje de får fart på seg nå!
Pål snakket med snekkerne idag og da sa de at de SKULLE komme på mandag og begynne å liste.. Og på Tirsdag kommer trappen, og det er jo bare det vi venter på så vi kan flytte inn..
Er litt mer da som toalettet i 2 etg må bli flist og baderomsmøblene satt opp, men det blir gjort iløpet av helgen som kommer..

Lillegull har lært seg å klappe nå, sitter å klapper hele tiden og gliser for hun er å stolt :) har filmet det, men så at den andre filmen ble så dårlig når jeg la den inn.. så får se om ikke jeg kan filme med kameraet imorgen..

Ellers så er hun blitt kjempe glad i skive og spiser det selv nå :)
SÅ fornøyd :)

Travelt her om dagen så oppdaterer ikke hver dag ;)
Snart må jeg begynne å pakke og :D rart å tenke på! Men DEILIG blir det!!!

Ha en fin kveld alle! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar