torsdag 6. oktober 2011

Huset

Idag var jeg en kjapp tur innom huset for å se..
Det er ganske rotete der nå, selv etter en ryddeøkt eller to så blir det fort masse greier liggendes..
Tok noen bilder også, ogjeg sitter bare å ser på de flere ganger.. gleder meg så utrooooolig mye!
Det blir en helt ny hverdag for oss.. :)

Må bare fortelle hva Emma sier. Bhg hennes er like ved huset, så de går ofte tur forbi der. og hver gang de går forbi så roper hun ivrig: Der er Hetleviken min!!! :D
Hihi skjønningen <3



Det kommer noen nyyydelige lyse mosaikkfliser på hele veggen bak viften og på den andre veggen..

Vaskerommet. den lille gangen  baki der skal vaskemaskinen og tørketrommelen stå. Den veggen gikk ikke ann å ta vekk så da ble det sånn :)

Her kommer dusjen i hjørnet,med dører som kan skyves inn til veggen når du ikke bruker den, og toalettet ser du hvor kommer ;) og helt til høyre der kommer BADEKARET!!!!! :D jeeeej <3

På veggen til venstre her kommer møblene.. (jeg tar bilde i døren) ;)

Badekaret er plassert på Emma sitt rom, og hun tror jo selfølgelig det skal være sånn.. Så hun er jo superlykkelig :-p

Sa du LITT rot?? hehe Peisen er på plass hvertfall, og litt stikkontakter og lys og sånn..

Sofakroken og TV-veggen..

Flisene i gangen :D
Det er ganske støvete nå, det gjelder badet også. Så du ser ikke helt glansen i flisene..

Også en siste ting før jeg logger av..
Jeg og mine veninner har noe som kalles "Tirsdagskos" hver tirsdag rullerer vi på hvem vi sitter hos og den som har det lager noe godt å spise :)
Vi ble spurt idag om vi ville være med i en reportasje i Ba om sånne jentekvelder..
Så på søndag kommer journalisten på en "liksom" tirsdagskveld og intervjuer oss :)
Kjempe spennende! Kjekt å ha familie som gjør kjendis av oss :-p
(Thomas og Linn) hehe

God natt alle sammen! <3














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar