lørdag 15. oktober 2011

Brillefin

I mange år har jeg irritert meg over å ha vondt på øynene, hodepine som kommer i"omganger" og mysing..
Men så har jeg følt at det egentlig ikke er noe i veien, og tenkt at det blir bare flaut å dra til en optiker å få det sjekket også er det ingen ting..
Men på et vorspiel for ikke så lenge siden så var en veninne der og hun jobber hos en optikerbutikk og sa at jeg måtte komme inn neste gang jeg gikk forbi og at det var ikke noe å være redd for..
Så da gjorde jeg det for noen dager siden, og det viste seg at jeg er langsynt :-p
Det er ikke så mye, men hadde +0.5 på eneøyet og +0.75 på andre og en halv grad med skjeve hornhinner.. Så da fikk jeg briller da :) Og jeg passer ikke det meste så da måtte det jo bli noen Kledelige D&G briller ;) hehe

Tadda....... :) veldig uvant, men suuuperfornøyd med de :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar