lørdag 8. desember 2012

Litt av julen..

Jeg syns juletiden er så utrolig koselig! og jeg blir så inspirert av alle de fine hjemmene der ute med all julepynten! SÅ utrolig koselig!
 
Da jeg vokste opp hadde vi huset stappfullt av julepynt! Alt fra duker, gardiner, løpere, nisser, lys, service.. ja omtrent allt :)
Jeg har gode minner fra det og syns det er veldig fint med alt det røde.. Men erogså blitt veldig inspirert av alt det hvite! så jeg begynner å mikse litt for å se hva jeg liker best, men klarer ikke helt å slippe det røde enda da..
 
Her en noen smånips fra stuen min hvertfall :)
 



 
Gleder meg utrolig mye til å sette opp juletreet! i år planlegger vi å ta ungene med i skogen å hogge det selv.. vi får se hvor langt vi kommer :) en tradisjon Pål har lyst å starte hvertfall..
Et ønske er hvertfall å ha treet oppi en hvit fin kasse, som jeg har blitt inspirert av på bloggene her :) SÅ fint! :) spørs om det går igjennom hos mannen her :-p
 
Stjernen i vinduet.. Vi hadde en som var større ifjor, men den var ødelagt da jeg hentet denfrem i år :(

Trappen har fått opp to fine hjerter :)
 
Vi snakkes <3 p="p">


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar