lørdag 8. desember 2012

Tilbake igjen..

Jeg har alltid fulgt andre blogger, og syns det virker veldig gøy. Jeg klarer bare ikke opprett holde min :-p men nå skal jeg prøve!! Men først! er det noen som vet hvorfor bildet øverst er så stort? skjønner ikke hvordan jeg får det mindre :/

Vi har jo nå bodd i huset i et år, og vi stortrives!!! Det begynner å komme seg og bli hjemmekoselig.. men jeg syns det er vanskelig og vite hva jeg vil ha på veggene.. noe er kommet opp, men jeg vil ha mer :-D

Julen er her igjen, og jeg elsker julen.. Men denne julen får jeg ikke nytt før etter mandag.. har en samfunnsfag eksamen jeg må ta for å kunne ta fagbrevet til våren i barn og ungdomsarbeider.. det er maaange år siden jeg gikk på skolen, så det er ikke så lett og lese.. og hvertfall ikke når du har to små rundt deg som distraherer..
Pål har vært oppe med Maja i hele natt så de to ligger og sover enda.. Han skal ta de med seg en tur på fjellet etterpå og gå tur så jeg får lese litt ifred :) <3 p="p">
Her er litt av Stuen vår nå i julen <3 p="p">
 
et av bildene på julekortet som blir sendt ut snart <3 p="p">
 
Ha en fin lørdag!
 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar