søndag 16. desember 2012

Siste helgen før jul..

Denne uken har vært fyllt med eksamen, omgangsyken, barnebesøk, og helgeovernatting.. og imorgen venter nytt besøk... :)

På torsdag kom ungene sin morfar på besøk fra Tønsberg. Det syns de alltid er veldig kjekt!
 
Nå er jeg utrolig trøtt, så blir et kort innlegg her :)
Pål er på julebord, og jeg og pappa har pakket inn en hel haug med gaver til ungene.. herlighet så mye det er!!! veldig spendt på hvordan det vil se ut under juletreet i år..
Pål, pappa, emma, min niese, pål  sin søster og familien var i skogen og hogget juletreet idag, og det gleeeder jeg meg til å se! vil ha det opp senest mandag tenker jeg!
Også hadde vi de på besøk etterpå, og feiret Emma Isabel sin 4 års dag.
Imorgen er det avgårde til mamma for å feire hennes bursdag og Emma sin..
 

 
 

Huset vårt.
Vi bor i en tomannsbolig, og utsiden begynner å komme seg nå med gjerdet rundt.. håper vi får lagt belleggingstein og gress til våren.. :)
 
God Natt!! Nå stuper jeg i seng!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar